Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Δέκα πράγματα που σκέφτεται το σκυλάκι σου!



1 )Θα ζήσω 10- 15 χρόνια... Οποιοσδήποτε χωρισμός από σένα (θα) είναι οδυνηρός

2 ) Δώσε μου χρόνο να καταλάβω ΤΙ ζητάς από μένα...

3 ) Εμπιστεύσου με - είναι καθοριστικό για την ευτυχία μου.



4 ) Μη μου κρατάς κακία και μη με κλειδώνεις κάπου για τιμωρία. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τους φίλους σου, τη διασκέδασή σου... εγώ έχω μόνο ΕΣΕΝΑ...

5 ) Μίλα μου. Παρόλο που δεν καταλαβαίνω τα λόγια σου, καταλαβαίνω τη φωνή σου όταν μου μιλά...

6 ) Πάντα να θυμάσαι πως ΠΟΤΕ δεν θα ξεχάσω τον τρόπο που μου συμπεριφέρεσαι.

7 ) Πριν με δείρεις, θυμήσου πως έχω δόντια που θα μπορούσαν να τσακίσουν τα κόκκαλα του χεριού σου, αλλά ΕΠΙΛΕΓΩ να μην σε δαγκώσω.

8 ) Πριν με μαλώσεις πως είμαι τεμπέλης η μη συνεργάσιμος, διερωτήσου αν κάτι με ενοχλεί. Είναι πιθανόν να μην τρώω σωστά η να εκτέθηκα πολύ στον ήλιο η να γέρασε κ να αδυνάτισε η καρδιά μου.

9 ) Φρόντισε με όταν γεράσω. Κι ΕΣΥ θα γεράσεις κάποτε.

10 ) Πήγαινε μαζί μου στις δύσκολες αποστολές, όπως η ευθανασία μου. Ποτέ μην πεις "Δεν αντέχω να το δω" ή "Ας συμβεί στην απουσία μου". Οτιδήποτε είναι ευκολότερο για μένα όταν είσαι μαζί μου.

1 σχόλιο: